Monday, April 19, 2010

17.O4.1954 mode....

1 
17.O4.1954 - O2.O5.2009

Xda ayat terindah bila kita dapat tunggah Mak ng Bapak...  tok di antara word pertama kita akan keluar dr mulut kita sejak kita tauk camne mok bercakap dr baby gk...
Dengan nama mak ng bapak kita akan tauk nyebut benda lain.. 
Tapi bila kita x berkesempatan gk mok tunggah nama bapak camne ya OOoo... ya la saat nok kita xpat gk tahan aik mata.. bila tunggah pun xkan ada org yg bernama bapak akan menjawab gk pasyaa... ya nok d rasa nektokk.. taun tok juak kmk xda gk bercarik hadiah untuk diriknya...
Setiap taun.. mesti susah mok decide present kei brik dgn nya.. 
"x pelu la mok plh surprise.. heheh.. ari tok beshday kmk.." tok 
penah d pdh Bapak dolok...
tapi taun tok... hanya doa nok anakmu pat brik untuk Bapak...
Tapi kmk bersyukur ng kekuasaAn ALLAH sebab kmk gk dapat tunggah Mak nok tersayang dgn ada nya respond.. Aku bersyukur sebab org tersayang masih ada... 

Selamat Hari Lahir bapakk... 
Taun tok xda gk org nok aku wish Selamat hari lahir Bapak.. x sangka juak taun lepas adalah taun terakhir ucapan ya d brik khas utk bapak... 
Mun aku dapat aku mok putarkan blt masa ya.. supaya time ya aku pat sambut hari kelahirannya dgn begitu indah sekali.. Aku manusia biasa nok lemah... Aku Pasrah ng Janji ALLAH..

Ya ALLAH...
Semoga Engkau ampunkan dosa Bapakku dan Engkau Tempatkan Bapakku d tempat org-org yg beriman... Al-Fatihah....


No comments: